“Маркетингові стратегії”: Тренінг для майбутніх слюсарів та операторів АЗС

1 листопада 2023 року у ДНЗ «Ставропігійське ВПУ м. Львова» відбувся черговий тренінг із циклу з маркетингу, цього разу присвячений «Маркетинговим стратегіям». Захід провела тренерка Львівського обласного центру зайнятості Руслана Воляник для учнів групи 102 зі спеціальності «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів. Оператор заправних станцій».

Ключові аспекти маркетингових стратегій

Під час тренінгу учні поглибили свої знання щодо фундаментальних понять маркетингу, дізнавшись, що таке:

  • Аналіз ринку: Розуміння структури ринку, його обсягу, тенденцій та ключових гравців.
  • Сегментування: Виділення окремих груп споживачів зі схожими потребами та характеристиками.
  • Визначення цільової аудиторії: Фокусування на конкретних сегментах ринку, для яких призначений продукт або послуга.
  • Диференціювання: Створення унікальних переваг продукту чи послуги, що відрізняють його від конкурентів.
  • Позиціонування: Формування бажаного іміджу продукту чи бренду в свідомості споживачів.

Упродовж тренінгу слухачі активно ділилися своїми думками з приводу маркетингових стратегій, обмінюючись спостереженнями щодо ринку послуг та товарів.


Практичне закріплення знань

На завершення зустрічі учні закріпили отримані знання за допомогою цікавої ділової гри. Вони спробували себе у ролях інвестора та майбутнього підприємця, який мав переконати інвестувати саме у свій бізнес-проєкт. Ця вправа дозволила не лише застосувати теоретичні знання на практиці, а й розвинути навички презентації та переконання.

Завдяки активності та допитливості учнів, тренінг пройшов цікаво і продуктивно, забезпечивши майбутніх фахівців цінними знаннями та навичками, які стануть у пригоді як у професійній діяльності, так і при потенційному започаткуванні власної справи.

Більше статей та записів

Помічницяx
Chatbot
Доступність