Вшановуючи пам’ять героїв: Учні Львівського коледжу на Марсовому кладовищі

«Хто не знає своєї історії, той не має майбутнього!» Цей вислів став лейтмотивом для важливого заходу. Учнівська команда Львівського професійного коледжу сфери обслуговування та поліграфії (групи 11, 12) разом із наставниками відвідала Марсове кладовище. Вони вшанували пам’ять випускників коледжу – Героїв, які пожертвували життям заради майбутнього України. Це було зворушливе та повчальне відвідування. Воно підкреслило цінність пам’яті про тих, хто боровся за нашу свободу.

Зустріч з історією: Пам’ять про загиблих захисників

На Марсовому кладовищі здобувачі освіти мали унікальну можливість. Вони послухали історію про життя кожного загиблого Героя. Це не просто сухі факти. Це були розповіді про долі молодих людей. Про тих, хто навчався в їхньому ж коледжі. Вони усвідомлено обрали шлях захисту Вітчизни. Учні запалили свічки в пам’ять про загиблих. Це був знак поваги та скорботи.

Учениця 12 групи Яцків Каміла прочитала вірш. Він був присвячений нашим Захисникам. Її слова додали емоційності заходу. Вони ще раз нагадали про ціну миру.

Після Марсового кладовища делегація відвідала Меморіал Героїв Небесної Сотні. Тут учні побачили Сад живої пам’яті Героїв АТО. Кожне дерево у цьому саду висаджене на честь Героя. Воно присвячене тим, хто віддав своє життя за незалежність України. Це місце є живим символом незламності духу. Воно нагадує про жертовність заради Батьківщини.


Вдячність ЗСУ та виховання патріотів

Такі заходи мають величезне значення. Вони формують у молоді глибоке почуття патріотизму. Учні усвідомлюють ціну свободи. Вони навчаються поважати та пам’ятати героїв. Це є ключовим для виховання відповідальних громадян.

Дякуємо ЗСУ за можливість навчати і виховувати молоде покоління українців! Ваша боротьба дає нам можливість жити. Вона дозволяє нам працювати над майбутнім. Львівський професійний коледж сфери обслуговування та поліграфії приділяє велику увагу національно-патріотичному вихованню. Це частина нашої освітньої місії.

Більше статей та записів

Доступність